VoIP Telefonie
Voordelig, flexibel en snel geregeld

VoIP telefonie

Snel en voordelig dankzij Managed Voice

Onder de naam Managed Voice biedt Nexu het innovatie telecomconcept VoIP telefonie aan. VoIP telefonie is bellen via het internet. Dit is voordeliger, geavanceerder én van hogere kwaliteit. Voor een vaste vergoeding per werkplek maak je gebruik van een hypermoderne telefooncentrale en professionele functionaliteiten. En dit alles zonder dat je hoeft te investeren in centrale telefonieapparatuur.

Let op!

De traditionele manieren van telefonie (ISDN en Analoog) werken sinds september 2019 niet meer bij KPN en andere telecom aanbieders. Abonnees met een ISDN-15, 20 of 30 verbinding bij KPN hebben echter iets meer uitstel gekregen. Tot tenminste 1 januari 2021 blijft KPN deze dienstverlening in stand houden en ondersteunen. Maak je hiervan gebruik, dan heb je dus nog wat langer de tijd om een andere oplossing te zoeken. Het is echter duidelijk dat het einde van ISDN nadert. Waarom nog langer wachten om te bellen via een IP-centrale in de cloud? Stap vandaag nog over op VoIP telefonie van Nexu!

Voordelen

Bewezen kwaliteit

Nexu heeft al vele organisaties succesvol begeleid bij de transitie naar de digitale wereld. Deze bedrijven profiteren nu van de laatste technologie, zoals VoIP telefonie, en zijn de concurrentie te vlug af door de slimme automatisering van hun bedrijfsprocessen.

Vraag naar onze referenties
  • Overal en altijd bereikbaar
  • Vestigingen verbinden
  • Snel opschalen bij groei
  • Voorloper op telecomgebied
  • Maximale betrouwbaarheid
  • Geen investering nodig

Overal en altijd bereikbaar

Managed Voice is extra aantrekkelijk als je veel werkt met telewerkers of als jouw werknemers vanuit verschillende locaties werken. Ongeacht de plek waar zij zich bevinden, zijn zij altijd op hetzelfde nummer bereikbaar.

Voorloper op telecomgebied

Als gebruiker van Managed Voice beschik je altijd over de nieuwste telecom- en ICT-faciliteiten. Je hoeft nooit weer achter de feiten aan te lopen op telecomgebied, want je weet zeker dat je juist een voorloper bent. En dat heeft een positieve uitstraling op het imago van jouw bedrijf.

Snel opschalen bij groei

De capaciteit van het netwerk dat wij gebruiken is schaalbaar. Zo kunnen we je direct extra capaciteit bieden wanneer het nodig is, zowel tijdelijk als permanent. Dankzij de flexibiliteit van het netwerk hoef je dus nooit reservecapaciteit op te nemen en betaal je slechts altijd voor wat je nodig hebt.

Vestigingen verbinden

Als je meerdere vestigingen hebt, koppelt Managed Voice deze op slimme wijze aan elkaar. Er ontstaat één telefonienetwerk, waardoor onderlinge gesprekken als intern gelden. Dit levert je een flinke besparing op. Bovendien bellen alle vestigingen via dezelfde externe telefooncentrale, waardoor je ook de extra vestigingen niet hoeft te voorzien van een telefooncentrale. Kortom, nog meer bezuiniging!

Maximale betrouwbaarheid

Op het gebied van betrouwbaarheid spant Managed Voice de kroon. De telefooncentrales waar wij gebruik van maken, bevinden zich namelijk op een maximaal beveiligde externe locatie. Het VoIP-platform is over maar liefst vier verschillende datacenters gedistribueerd. En technische specialisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over jouw telefoniediensten. Meer bedrijfszekerheid kun je je niet wensen.

Geen investering nodig

Afhankelijk van je wensen betaal je een vaste maandelijkse vergoeding per werkplek. Je weet dus precies waar je aan toe bent als je nieuwe medewerkers wilt aansluiten op het netwerk. Managed Voice levert je bovendien een overzichtelijk en voorspelbaar kostenplaatje op. Je hoeft namelijk geen eenmalige diepte-investering te plegen om te kunnen beschikken over een ultramoderne telecom-infrastructuur.

Heb je interesse of wil je meer informatie?

Neem dan contact op via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?