Wat is Microsoft 365?

Met Microsoft 365 (voorheen Office 365) krijg je altijd toegang tot de laatste versie van Office. De huidige versie is Office 2016. Je kunt de volledige OfficeSuite lokaal installeren op bijvoorbeeld Windows 7, 8 of 10. Daarnaast is er de mogelijkheid om gebruik te maken van de Office Web Apps. Hiervoor heb je wel internetverbinding nodig. Ook functionaliteiten als Exchange, Sharepoint, Lync, Onedrive en Skype kun je gebruiken binnen Office 365.

Jouw Office overal bij de hand

Al jouw documenten binnen handbereik via de browser op je desktop, tablet of smartphone met Microsoft 365.

Of je nu op kantoor werkt of onderweg bent, jouw vertrouwde productiviteitsprogramma’s zijn altijd binnen handbereik. Met de Office-toepassingen kun je vanaf elk device (pc/Mac) of op je iOS, Android of Windows-apparaat met jouw documenten aan de slag.

Advies

Je wilt graag met een goede onderbouwing horen waarom het voor jouw organisatie wel of niet zinvol is om gebruik te gaan maken van Microsoft 365. Als eerste is het van belang om te weten hoe jij nu werkt en hoe jouw huidige IT-omgeving eruitziet. Daarnaast is het belangrijk om te weten hoe je wilt gaan werken. Gezamenlijk kijken we op welke manier Microsoft 365 voor jou ingezet kan worden. Afhankelijk van je wensen en eisen kan ook uit het advies naar voren komen dat het product Remote Werkplek beter bij je past.

Dienst Beheer & Support

Je kunt het beheer en support van Microsoft 365 aan ons uitbesteden. De dienst Beheer & Support voorziet in ondersteuning bij inrichting, beheerstaken, problemen en algemene vragen over Microsoft 365. Deze dienst kan een ideale aanvulling zijn, zodat jij je kan focussen op jouw bedrijfsprocessen. We zijn een vast aanspreekpunt voor al je IT-vraagstukken.

Inrichting
Wij kijken samen hoe wij het gebruik van Microsoft 365 kunnen optimaliseren. Zo kunnen wij Sharepoint als intranet en kenniscentrum inrichten of hierin jouw klantbeheer onderbrengen.

Beheerstaken
Hieronder vallen gangbare beheerstaken, zoals het aanmaken of wijzigingen van gebruikers, gedeelde postbussen, distributielijsten, externe contactpersonen, bijnamen, permissies, bibliotheken enzovoort.

Ondersteuning bij storingen
Wij bieden ondersteuning bij storingen bij het gebruik van Microsoft 365 en de toepasselijke cliëntprogrammatuur, zoals:
Internet Explorer, Outlook, Outlook Web App, Sharepoint Workspace, Office, Office Web AP of Lync.

Algemene vragen
Hieronder wordt verstaan ‘het beantwoorden van korte ‘hoe-moet-dit’ vragen over de Office 365 diensten en cliëntprogrammatuur (zie hierboven).’

Prijzen

Wij bieden bovenstaande dienst aan op basis van nacalculatie à € 75,00 per uur of per afgesproken aantal contracturen. Je geniet dan van een gereduceerd tarief van € 70,00 per uur en hebt voorrang boven niet-contract klanten. Genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

De initiële duur van de support- en beheersovereenkomst is 1 jaar. Na dit jaar kan deze overeenkomst per maand worden opgezegd.

Heb je interesse of wil je meer informatie?

Neem dan contact op via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?